FELVÉTEL IDŐPONTJA: 2021. november

A felvétel hossza: 1 óra 43 perc
Erről volt szó

Cégkapu, E-papír, RNY, Webes Ügysegéd, EBEV, ONYA, Áfa alany lekérdező

Tudni szeretné, hogy mikor minősül kézbesítettnek a cégkapun érkezett hivatalos irat, vagy, hogy milyen felelősséget von maga után a NAV-tól érkező hivatalos dokumentumok olvasása?

Amennyiben igennel válaszolt jó hírünk van, mert szakmai napunkon szakértőnk Ruszin Zsolt, a hivatalos dokumentumok olvasásával, megnyitásával járó felelősségi köröket tisztázza, valamint ismerteti, hogy a cégkapun keresztül mikor minősül kézbesítettnek az adóhatóságtól érkező irat. A rendszer bevezetése óta folyamatos problémát jelent a felhasználók számára a jogosultságkezelés és az automatikus címkézési szabályok beható ismerete is, gyakorlati cégkapu szakmai napunkon ennek részleteit is megmutatjuk!

Vállalkozásoknak, alapítványoknak és egyesületeknek

Miután kizárólag Cégkapun keresztül mehet az Adóhatósággal a kapcsolattartás és az ügyintézés így a rendszer helyes használata kulcsfontosságú a vállalkozások, alapítványok, egyesületek, ügyvédi irodák számára. Kiderült, hogy a rendszer magabiztos használatához még elkél a segítség a szakemberek számára, ezért szakértőnk, Ruszin Zsolt haladó felhasználóknak mutatja meg a Cégkapun keresztüli eredményes ügyintézést.

MIRE KAP VÁLASZT?

the description

Milyen lehetőségeket nyújt a tartós tárhely?

Hogyan működik a cégkapu ``minden letöltés`` technikája?

Miként pótolhatom a Cégkapuból elveszett üzeneteimet?

Hogyan működnek a címkézési szabályok?

Milyen jogosultságokat adhatok a cégkapumhoz?

Mikor minősülnek kézbesítettnek a hivatalos dokumentumok?

Mit kell tenni ha a jogosultsággal rendelkező munkavállaló kilép a cégtől?

Hogyan működnek a címkézési szabályok?

Hány személyt rendelhetek hozzá a cégkapumhoz?

Kérdések és válaszok

Felvétel letöltése

Regisztráljon online szakmai napunk felvételének megtekintésére!


Szeretnénk, ha levelünk mindenképp eljutna Önhöz, így javasoljuk, ellenőrizze megadott e-mail fiókjának spam mappáját is, és adja hozzá a küldő e-mail címet címjegyzékéhez.




A gomb megnyomásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat,
és önként kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az abban foglaltaknak megfelelően a Menedzser Praxis Kft. visszavonásig kezelje és tárolja adatait. Hozzájárulása után tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen valamint bármikor kérheti adatainak helyesbítését,törlését, korlátozását.


Ruszin Zsolt cégkapu szakértő

Szakértőnk: Ruszin Zsolt

a Menedzser Praxis Cégkapu szakértője, az MKOE alelnöke, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, szakoktató

50

RENDEZVÉNY/ÉV

50000

RÉSZTVEVŐ/ÉV

6000

TANÁCSADÁS/ÉV

200

SZAKÉRTŐ

RÓLUNK

the description

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae.

  • Mérlegképes könyvelői továbbképzés

    Évente 8000 szakember részére, személyes részvételi lehetőséget biztosító képzéseken és e-learning rendszerünkön keresztül egyaránt, a piacon jelenleg legnagyobb országos lefedettséggel.
  • Pedagógusok kreditpontos képzése

    Évente 1500 szakember részére.

Személyes részvételi lehetőséget és online megtekintési lehetőséget egyaránt biztosító szakmai konferenciák az adózás, számvitel, cégvezetés, munkajog, polgári jog, köznevelés és közigazgatás szakterületein, országos lefedettséggel, évente mintegy 12 000 résztvevővel

Online és személyes „tanácsadói napok” (szemináriumok) a nagyközönség számára frekventált témakörökben, valamint szűkebb, magasan képzett célcsoportok igényeinek megfelelően, workshop jelleggel, évente 20-30 alkalommal, közel 5000 résztvevővel

  • JEGYZŐINFÓ

    Önkormányzati igazgatási szakembereknek szóló képzési rendszer (JegyzőInfo) működtetése, évente 300 fő sikeres e-learning képzésével

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae.

  • E-LEARNING

    E-learning továbbképzések szociális szakemberek és egészségügyi szakdolgozók számára
  • BLENDED LEARNING

    Blended learning alapon fejlesztett adózási és számviteli OKJ-s képzések

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae.

  • KÉPZÉSI ÜZLETÁG

    Kötelező kreditpontos továbbképzésekkel, szakmai konferenciákkal és magas hozzáadott értékű szemináriumokkal egyaránt kiszolgálja célközönségünket.
  • SMART MEGOLDÁSOK

    Elsődlegesen az intézményi, közigazgatási szektornak pozícionált, cloud alapú ügyviteli és döntéselőkészítő/támogató rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével.
  • KIADÓI ÜZLETÁG

    Kiadói üzletág print és digitális szakkiadványokkal, online tudástárakkal.
  • TANÁCSADÁS

    Adatvédelem, munkaügyi, adózási és számviteli területen, valamint a köz- és versenyszférában működő partnereink speciális igényeinek megfelelő szolgáltatásokkal (pl. GDPR audit, transzferár dokumentáció készítése, munkaügyi és adóügyi audit, DPO adatvédelmi tisztviselő képzés helyi jogszabályszerkesztési és kodifikációs ismeretek gyakorlati implementálása) segíti ügyfeleink tevékenységét.

AJÁNLJA TOVÁBB!

Érdekes lehet másnak is a felvétel? Ossza meg ismerősével, kollégáival!